Senses your Senses - poczuj swoje zmysły

 W ramach V Międzynarodowej Konferencji „Innowacyjność i kreatywność kobiet - projektowanie jakości życia w nowoczesnej gospodarce” odbędzie się 23 marca br. otwarty panel dyskusyjny współorganizowany przez japońską firmę MUJI. Drugiego dnia konferencji, w budynku Giełdy Papierów Wartościowych, rozmawiać będziemy o znaczeniu zmysłów w projektowaniu oraz o przyszłości brandu w proekologicznym świecie.

„Sense your senses – poczuj swoje zmysły” to otwarty panel dyskusyjny, w którym udział wezmą Asako Shimazaki – zasłużona postać MUJI, Lidia Popiel - polska fotograf, propagatorka „dobrego” designu, dr n. chem. Małgorzata Chełkowska - ekspert kosmetologii z Instytutu Yonelle. Panie będą rozmawiać o współczesnym designie i wpływie zapachów na nasze samopoczucie psychiczne i zdrowie. Z kolei podczas drugiego spotkania Asako Shimazaki, pomysłodawczyni i realizatorka projektu związanego z aroma dyfuzorem MUJI, który okazał się światowym bestsellerem, również weźmie udział w dyskusji z prelegentami konferencji „Innowacyjność i kreatywność kobiet”. Temat będzie dotyczył sytuacji brandu we współczesnym, zmieniającym się proekologicznie świecie. Dyskusja, prowadzona przez Zuzannę Skalską z firmy VanBerlo została zatytułowana „Brand - przyszłość, czy przeszłość?”.
Dodatkową atrakcją towarzyszącą panelowi dyskusyjnemu i konferencji będzie butikowy kącik zaaranżowany przez MUJI z wykorzystaniem produktów – mebli i przedmiotów codziennego użytku, stworzonych w myśl zasad odpowiedzialnego projektowania pod względem kształtu, materiałów produkcyjnych i opakowania. Użyte zostaną między innymi meble modułowe – sofa, charakterystyczne dla MUJI PP boxy i regały dostawiane. Przedstawione będą produkty wykonane na przykład z bawełny Ochiwata , drewna z certyfikatem FSC, papieru z recyclingu czy skóry organicznej. Ponadto pojawią się gadżety elektryczne napędzane dynamo, produkty z tkaniny kimono i wyroby patchworkowe.
23 marca – Giełda Papierów Wartościowych (ul. Książęca 4, parter)
otwarte panele dyskusyjne:

- „Sense your senses – poczuj swoje zmysły”, godz. 10.15
Udział wezmą:
Asako Shimazaki - Kierownik Działu Rozwoju Produktów, MUJI, Japonia
Małgorzata Chełkowska – dr n. chem., ekspert Instytutu Yonelle
Lidia Popiel – fotografka, redaktor naczelna portalu finelife.pl
Mikołaj Wielowiejski – project manager MUJI w Polsce, moderator dyskusji
- „Brand - przyszłość, czy przeszłość?”, godz. 11.00
Udział wezmą:
Asako Shimazaki - Kierownik Działu Rozwoju Produktów, MUJI, Japonia
Lidia Adamska - Członek Zarządu, Giełda Papierów Wartościowych, Warszawa, Polska
Alicja Adamczak - Prezes, Urząd Patentowy RP, Polska
Vito Orazem - Dyrektor Zarządzający, Design Zentrum Nordrhein Westfalen, Niemcy
Zuzanna Skalska - Starszy Konsultant ds. badań trendów wzornictwa przemysłowego, VanBerlo, Eindhoven, Holandia, moderator dyskusji

Ponadto odbędą się panele dyskusyjne:

- “Wzornictwo w życiu”, godz. 12:00
Udział wezmą:
Pete Kercher, EIDD, Design for All Europe
Deborah Szebeko, założyciel ThinkPublic, Wielka Brytania
Zuzanna Skalska, Starszy Konsultant ds. badań trendów wzornictwa przemysłowego, VanBerlo, Eindhoven, Holandia;
Josephine Green, dyrektor Beyond20, Wielka Brytania
Weronika Rochacka, Design Networks Manager Design Council, Wielka Brytania, moderator dyskusji

- „Jak pisać o wzornictwie?”, godz. 12:45
Udział wezmą:
Jacek Utko, Dyrektor Kreatywny, Bonnier Polska
Małgorzata Szczepańska, Redaktor Naczelna Elle Decoration
Piotr Sarzyński, Socjolog, Publicysta Polityki, Polska
Czesława Frejlich, Redaktor Naczelna „2+3D”, Polska, moderator dyskusji

Wstęp wolny.

MUJI narodziło się w Japonii w 1980 roku. Jest kwintesencją japońskiego stylu życia, kultury, wartości, stosunku do świata, w którym liczy się jakość, a nie marka, funkcja, a nie opakowanie, prostota, a nie dekoracje. Od 30 lat MUJI przekonuje nas, że mniej znaczy więcej. MUJI jest skrótem japońskiego określenia “Mujirushi” (bez marki) „Ryohin” (wysoka jakość). Przedmioty MUJI są więc anonimowe. Poza opakowaniem i metką cenową, nie zawierają żadnej informacji, która pozwalałaby na zidentyfikowanie marki. Przedmioty MUJI są proste, o neutralnej kolorystyce, a jednocześnie wyrafinowane. Praktyczne, funkcjonalne, uniwersalne i odpowiednie na każdą okazję i co ważne mają przystępne ceny.
 

Dodaj artykuł do:
(dodano 14.03.12, autor: wanilia)
Tagi: Senses your Senses - poczuj swoje zmysły
KOMENTARZE:
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Logowanie
Po zalogowaniu będziesz mieć możliwośc dodawania swojej twórczości, newsów, recenzji, ogłoszeń, brać udział w konkursach, głosować, zbierać punkty... Zapraszamy!
REKLAMA
POLECAMY

NEWSLETTER

Pomóż nam rozwijać IRKĘ i zaprenumeruj nieinwazyjny (wysyłany raz w miesiącu) i bezpłatny e-magazyn.


Jeśli chcesz otrzymywać newsletter, zarejestruj się w IRCE i zaznacz opcję "Chcę otrzymywać newsletter" lub wyślij maila o temacie "NEWSLETTER" na adres: irka(at)irka.com.pl

UTWORY OSTATNIO DODANE
RECENZJE OSTATNIO DODANE
OGŁOSZENIA OSTATNIO DODANE
REKOMENDOWANE PREMIERY
1
Damiano David
2
Arkadiusz Jakubik
3
Eluveitie
4
Sting
5
Elton John & Brandi Carlile
6
Anita Lipnicka
7
The Waterboys
8
Bryan Ferry
9
Mela Koteluk
10
Turbo
1
Korek Bojanowski
2
Mara Tamkovich
3
Michel Hazanavicius
4
Céline Sallette
5
Christopher Landon
6
Neil Boyle, Kirk Hendry
7
Rungano Nyoni
8
Fabrice Du Welz
9
Michał Kondrat
10
Alonso Ruizpalacios
1
Alina Moś
2
Ilaria Lanzino
3
Sebastian Fabijański
4
Anna Kękuś
5
Łukasz Czuj
6
reż. Mariusz Treliński
7
Beth Henley / reż. Jarosław Tumidajski
8
Gabriela Zapolska
9
Marta Abramowicz / reż. Daria Kopiec
10
Opera Krakowska w Krakowie
REKLAMA
ZALINKUJ NAS
Wszelkie prawa zastrzeżone ©, irka.com.pl
grafika: irka.com.pl serwis wykonany przez Jassmedia