Cykliczne spotkania networkingowe sektora kreatywnego, organizowane wspólnie przez British Council i miasto stołeczne Warszawa; to prezentacje, dyskusje oraz możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych i poznania ciekawych ludzi. Organizowane w miejscach związanych z przemysłem kreatywnym i odznaczających się swobodną formułą dyskusji, stanowią element w integracji społeczności przedsiębiorców kreatywnych w Warszawie.
Pierwszy Creative Mikser zorganizowaliśmy w 2011 roku w Centrum Cybernetyki na warszawskim Mokotowie.
18. edycja Creative Miksera była poświęcona tematowi współpracy struktur miejskich z branżą muzyczną.
11 października Miasto stołeczne Warszawa oraz British Council zorganizowało 18. spotkanie branży kreatywnej z cyklu Creative Mikser. Przedstawiciele polskiego i brytyjskiego rynku muzycznego zastanawiali się nad tym, jak mądrze i skutecznie wspierać lokalną branżę muzyczną w ramach długofalowej strategii rozwoju miasta.
Czy możliwa jest synergia w rozwoju miasta i działającej w jego ramach sceny muzycznej? Jak wypracować wspólne cele i zadowalające efekty? Przyjrzeliśmy się wynikom najnowszego „Badania branży muzycznej w Warszawie” oraz wspólnie z praktykami w tej dziedzinie zastanowiliśmy się nad efektywnymi modelami współpracy, które
z powodzeniem działają w Londynie i Warszawie. O wspólnych inicjatywach podejmowanych przez warszawskich promotorów muzycznych opowiedzieli Michał Borkiewicz (Warszawska Komisja Klubowa) oraz Karol Czerniakiewicz (Klub Pogłos).
Gościem specjalnym spotkania był Alan Miller, prezes Night Time Industry Association (NTIA), brytyjskiej organizacji powołanej przez niezależnych promotorów muzycznych, reprezentującej branżę w kontaktach z politykami i lokalnymi władzami. NTIA jest obecnie częścią London Night Time Commission i we współpracy z burmistrzem Londynu, Sadiqiem Khanem, pomagała stworzyć London Music Board, czyli koalicję złożoną z niezależnych organizacji działających w branży muzycznej, edukacyjnej, turystycznej, jak również władz lokalnych. London Music Board jest przykładem pionierskiego modelu współpracy wielu operatorów, których celem jest wspieranie i ochrona oddolnych przedsięwzięć muzycznych, integracja sektora oraz promocja Londynu jako jednej z najbardziej liczących się na świecie scen muzycznych. Alan Miller opowiedział o swoich doświadczeniach związanych z budowaniem współpracy między strukturami miejskimi, a stowarzyszeniami, promotorami i instytucjami działającymi w branży muzycznej.
Utwór | Od |
1. Inne historie | gaba |
Utwór | Od |
1. W bezkresie niedoli | ladyfree |
2. było, jest i będzie | ametka |
3. O Tobie | ametka |
4. Świat wokół nas | karolp |
5. Kolekcjonerka (opko) | will |
6. alchemik | adolfszulc |
7. taka zmiana | adolfszulc |
8. T...r | kid_ |
9. przyjemność | izasmolarek |
10. impresja | izasmolarek |
Utwór | Od |
1. Sprzymierzeniec | blackrose |
2. Podaruję Ci | litwin |
3. test gif | amigo |
4. Primavera_AW | annapolis |
5. Melancholia_AW | annapolis |
6. +++ | soida |
7. *** | soida |
8. Góry | amigo |
9. Guitar | amigo |
10. ocean | amigo |
Recenzja | Od |
1. Zielona granica | irka |
2. Tajemnice Joan | wanilia |
3. Twój Vincent | redakcja |
4. "Syn Królowej Śniegu": Nietzscheańska tragedia w świecie baśni | blackrose |
5. Miasto 44 | annatus |
6. "Żywioł. Deepwater Horizon" | annatus |
7. O matko! Umrę... | lu |
8. Subtelność | lu |
9. Mustang | lu |
10. Pokój | martaoniszk |