Smolasty i Sylwia Grzeszczak prezentują kawałek „Połowa Mnie”

„Usłyszeć siebie w muzyce. Bezcenne.” Smolasty i Sylwia Grzeszczak w czwartej odsłonie Mastercard Music.

To projekt, którego celem jest inspirowanie do wspólnej pracy twórców reprezentujących odległe nurty muzyczne, o innym spojrzeniu na świat i odmiennej wrażliwości. Mastercard, jako marka, dla której ważna jest różnorodność, już po raz czwarty zaprosił do współpracy muzyków inspirując ich do „słuchania swoich różnic”, wykorzystania osobistych doświadczeń artystycznych i połączenia się w ramach wspólnej pasji do muzyki.

Mastercard Music – jednocząca siła muzyki

Ideą platformy Mastercard Music jest łączenie ludzi poprzez wspólną pasję do muzyki. Marka podejmuje współpracę z artystami poruszającymi się w odmiennych stylach muzycznych, inspirując ich do wspólnej pracy i skomponowania oraz nagrania utworu, który będzie przełamywał schematy i pokazywał jednoczącą siłę muzyki. W ramach Mastercard Music zadebiutowały dotychczas trzy duety – Sanah&Sobel z utworem „Cześć, jak się masz?”, Pezet&Natalia Szroeder z singlem „Jeden świat”, a także Bedoes2115&Dawid Kwiatkowski z piosenką „Lustro”.

W tegoroczną odsłonę projektu zaangażowali się topowi muzycy – Smolasty, artysta i producent tworzący muzykę z pogranicza popu i R&B oraz Sylwia Grzeszczak, jedna z najpopularniejszych polskich piosenkarek. Efektem tego nieszablonowego duetu jest singiel „Połowa Mnie” . Piosenka opowiada o miłości, która wygasa niczym zbyt szybko mijające lato. Utwór ukazuje miłość jako uniwersalny, wspólny język dla każdego, niezależnie od pochodzenia i różnic.   

Letnie wspomnienia, które możemy zobaczyć w teledysku, uchwycono w technologii skanów 3D, wykorzystującej zaawansowane algorytmy AI przetwarzające obraz 2D na 3D.

- Chcieliśmy osiągnąć najlepszy możliwy efekt. Rejestracja obrazu była pewnego rodzaju eksperymentem. W związku z potrzebą  uchwycenia jak największej ilości szczegółów w możliwie najkrótszym czasie, skonstruowaliśmy ring pozwalający zapisywać obraz jednocześnie z ok. 20 małych kamer – opowiada Alan Willmann, reżyser teledysku.

Muzyka ponad podziałami

- Muzyka ma wielką moc, która wykracza poza bariery językowe, kulturowe i społeczne. Dociera do ludzi na głębokim, emocjonalnym poziomie, niezależnie od ich pochodzenia czy przekonań. Zdecydowanie łączy ponad podziałami, może promować zrozumienie, współczucie i jedność w świecie pełnym różnic. Inspiracją do stworzenia "Połowy Mnie" była chęć oddania tych subtelnych, ale jednocześnie silnych emocji związanych z miłością i relacjami międzyludzkimi. Piosenka ma za zadanie poruszyć słuchaczy i oddać uczucie, że prawdziwa miłość jest czymś, co nas dopełnia i czyni lepszymi ludźmi – mówi Smolasty.

- Siła muzyki tkwi w jej zdolności do poruszania emocji i wywoływania wspomnień. Muzyka ma niesamowitą moc komunikacji. Zgadzam się ze stwierdzeniem, że jest ona uniwersalnym językiem. Dla mnie inspiracją do tworzenia są emocje, ludzie, przeżycia – komentuje Sylwia Grzeszczak.

Smolasty i Sylwia Grzeszczak spotkają się na scenie podczas wspólnego koncertu, który odbędzie się 15 października w Instytucie Wysokich Napięć. W czasie wydarzenia każdy z artystów zaprezentuje utwory ze swojego repertuaru oraz wspólny singiel „Połowa Mnie”. Koncert będzie połączeniem doznań muzycznych z niezwykłymi wrażeniami audiowizualnymi, dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii. Bilety można zdobyć w ramach programu Mastercard Bezcenne® Chwile oraz w konkursach organizowanych na portalach społecznościowych artystów.

- Niezmiernie się cieszę, że już po raz czwarty mamy przyjemność tworzyć niesamowite rzeczy w ramach Mastercard Music. Efektem połączenia dwóch wyjątkowych talentów tegorocznego duetu jest niezwykle poruszający utwór. I o to właśnie chodzi w muzyce – by odpowiednio skomponowane dźwięki i słowa wywoływały w nas emocje, wyciągały z pamięci wspomnienia, przeżycia i pozwalały odnaleźć kawałek siebie w muzyce” - mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard. „Tegoroczna edycja projektu jest wyjątkowa, ponieważ połączyliśmy muzykę z najnowocześniejszą technologią, czego świadkami będą uczestnicy jedynego w swoim rodzaju koncertu. To będzie niesamowita okazja, by doświadczyć czegoś wyjątkowego. Szykujemy m.in. monumentalny ekran i jego ambitne wykorzystanie oparte na efektach 3D – dodaje Hołub.

Specjalne muzyczne nagrody przygotowane zostały dla uczestników Programu Mastercard Bezcenne® Chwile. Będą oni mogli skorzystać z unikalnej okazji zdobycia biletów na październikowy koncert duetu wraz ze spotkaniem z artystami oraz kolekcjonerskich vinyli z singlem „Połowa Mnie”.

Kampania Mastercard Music

Kampania promująca kolejną odsłonę projektu Mastercard Music i singiel „Połowa Mnie” rusza 20 sierpnia 2024 r. 15 i 30-sekundowe spoty, w których występują Smolasty i Sylwia Grzeszczak będą emitowane w kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy TVN i Polsat oraz w mediach społecznościowych. Zaplanowane zostały również działania digital marketingowe.

W centrum Warszawy będzie można spotkać Smolastego i Sylwię na bilbordzie 3D na Warsaw Presidential Hotel (do niedawna znanego jako Warsaw Mariott Hotel).

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN Poland. Za współpracę z artystami oraz produkcję muzyczną utworu odpowiedzialna była agencja high&. Producentami muzycznymi zostali: Wiktor Wójcik „WIKTOR”, Norbert Smoliński „Smolasty", Matthias Niedermayr „matee” oraz „ayoley beats”. Produkcją teledysku i spotów reklamowych zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a całość wyreżyserował Alan Willmann. Sesję zdjęciową zrealizował Paweł Fabjański. Koncert organizuje agencja MELT.

Dodaj artykuł do:
(dodano 21.08.24, autor: blackrose)
Dział muzyka
Tagi: Smolasty, Sylwia Grzeszczak, Połowa Mnie
KOMENTARZE:
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Logowanie
Po zalogowaniu będziesz mieć możliwośc dodawania swojej twórczości, newsów, recenzji, ogłoszeń, brać udział w konkursach, głosować, zbierać punkty... Zapraszamy!
REKLAMA
POLECAMY

NEWSLETTER

Pomóż nam rozwijać IRKĘ i zaprenumeruj nieinwazyjny (wysyłany raz w miesiącu) i bezpłatny e-magazyn.


Jeśli chcesz otrzymywać newsletter, zarejestruj się w IRCE i zaznacz opcję "Chcę otrzymywać newsletter" lub wyślij maila o temacie "NEWSLETTER" na adres: irka(at)irka.com.pl

UTWORY OSTATNIO DODANE
RECENZJE OSTATNIO DODANE
OGŁOSZENIA OSTATNIO DODANE
REKOMENDOWANE PREMIERY
1
Arkadiusz Jakubik
2
Damiano David
3
Eluveitie
4
Sting
5
Elton John & Brandi Carlile
6
The Waterboys
7
Bryan Ferry
8
Turbo
9
Mela Koteluk
10
Anita Lipnicka
1
Korek Bojanowski
2
Mara Tamkovich
3
Michel Hazanavicius
4
Céline Sallette
5
Christopher Landon
6
Neil Boyle, Kirk Hendry
7
Rungano Nyoni
8
Fabrice Du Welz
9
Michał Kondrat
10
Alonso Ruizpalacios
1
Alina Moś
2
Ilaria Lanzino
3
Sebastian Fabijański
4
Anna Kękuś
5
Łukasz Czuj
6
reż. Mariusz Treliński
7
Beth Henley / reż. Jarosław Tumidajski
8
Gabriela Zapolska
9
Marta Abramowicz / reż. Daria Kopiec
10
Opera Krakowska w Krakowie
REKLAMA
ZALINKUJ NAS
Wszelkie prawa zastrzeżone ©, irka.com.pl
grafika: irka.com.pl serwis wykonany przez Jassmedia