Book Marketing 2020 - Pierwsze takie wydarzenie w Polsce!

Poznańskie Targi Książki zapraszają 6-7 marca 2020 roku na cykl szkoleń i prelekcji branżowych skierowanych do tych, dla których świat kręci się wokół książki. To doskonała okazja do podniesienia swoich kompetencji w dziedzinie sprzedaży, promocji książek, marketingu i reklamy wydarzeń literackich, a także do nawiązania nowych znajomości.

Konferencja Book Marketing to wydarzenie skierowane głównie do branży rynku książki. To czas dla wydawców, księgarzy, bibliotekarzy, autorów, ale także dla selfpublisherów czy influencerów. Jej celem jest stworzenie przestrzeni do spotkania, wymiany wiedzy i poglądów oraz doświadczeń między przedstawicielami świata książki.

Duży wybór szkoleń i prelekcji jakie proponują organizatorzy podczas dwóch dni konferencji, będą okazją do pogłębienia swojej wiedzy, nabycia nowych umiejętności i kompetencji.
Konferencja odbędzie się podczas Poznańskich Targów Książki, jednych z najbardziej cenionych wydarzeń skupiających całą branże oraz ogromną liczbę fanów świata literatury. Tradycyjnie całość dopełni przestrzeń wystawiennicza połączoną ze strefą prezentacji, spotkań z pisarzami, networkingu oraz eksperckich porad.

Lista prelegentów konferencji Book Marketing obfituje w znane nazwiska m. in.: Paweł Tkaczyk, Artur Kurasiński, Tomasz Manikowski, Wojciech Kardyś, Tomasz Palak, Maciej Raczak i wielu innych.
Wśród gości znajdzie się także Katarzyna Bonda, najpopularniejsza autorka powieści kryminalnych w Polsce. Opowie, jak widzi współprace z wydawcami, na co zwraca uwagę i poradzi co zrobić by osiągnąć sukces wydawniczy.

Jak zbudować społeczność wokół wydawnictwa? Jak uwieść czytelnika? Jak dotrzeć do mediów, blogerów i ifluencerów? Co zrobić, aby, zwiększyć sprzedaż? To tylko niektóre pytania, na które odpowiedzi podadzą nasi goście. Podczas konferencji dowiecie się także jak wykorzystać w swojej pracy internet, social media. Pomożemy Wam zwiększyć rozpoznawalność swojej marki czy tytułu. Odkryjemy także tajniki, trendy, strategie i najnowsze metody promocji.

Oprócz części szkoleniowej organizatorzy przygotowali wydarzenia towarzyszące między innymi Pogotowie marketingowe. Będzie to strefa szybkich konsultacji marketingowych. Stoiska dedykowane dla każdego uczestnika konferencji, który będzie chciał skorzystać z ekspresowej indywidualnej porady dotyczącej marketingu internetowego. Dodatkowo organizatorzy przygotowują specjalną strefę dla blogerów i mediów, w której można będzie w cztery oczy porozmawiać z pisarzem, nawiązać kontakt z wydawcą, czy zrobić atrakcyjne zdjęcia.

PROGRAM KONFERENCJI:

PIĄTEK 06.03.2020

PRELEKCJE
11:00- 12:00 Pisz i sprzedawaj legalnie.  Tomasz Palak

12:00-13:00 Budowanie społeczności wokół wydawnictwa, instytucji kultury, osoby. Prelegent: Paweł Tkaczyk

13:00-14:00 PRZERWA

14:00-15:00 Uwiedź czytelnika - jak wykorzystać social media do sprzedaży książek. Prelegent: Tomasz Manikowski

15:00-16:00 Storytelling w biznesie - opowiadaj i stań się opowieścią, fascynuj słowem. Prelegent: Adam Pioch

17:00-18:00 Jak zwiększyć ruch na stronie i rozpoznawalność marki za pomocą content marketingu. Maciej Raczak

WARSZTATY
13:00-14:00 Ecommerce dla Wydawcy i Księgarza. Zabiegi zwiększające sprzedaż- od UX przez wsparcie sprzedaży działaniami prokonsumenckimi. Prowadzenie: Maciej Raczak

17:00-18:00 Budowanie i wspieranie marki za pomocą monitoringu Internetu. Prowadzenie: Mikołaj Winkiel/ Brand 24


SOBOTA 07.03.2020

PRELEKCJE
11:00-12:00 Jak tworzyć i promować książki w erze social mediów.  Prelegent: Artur Kurasiński

12:00-13:00 Budowanie marki w oparciu o literaturę. Przemysław Staroń

13:00-14:00 PRZERWA

14:00-15:30 Od pomysłu do zysku - proces wydawniczy , promocja i sprzedaż książki z punktu widzenia autora. Katarzyna Bonda.

WARSZTATY
13:00-14:00 Jak współpracować z influencerami? Trendy, strategie, metody. Wojciech Kardyś

16:00-17:00 Al jako narzędzie nowoczesnego procesu wydawniczego. Prelegent: Dr Krzysztof Sopyła 


Program dostępny na www.tragiksiazki.pl
Dodaj artykuł do:
(dodano 12.01.20, autor: blackrose)
Dział literatura
Tagi: Book Marketing 2020, Poznańskie Targi Książki
KOMENTARZE:
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Logowanie
Po zalogowaniu będziesz mieć możliwośc dodawania swojej twórczości, newsów, recenzji, ogłoszeń, brać udział w konkursach, głosować, zbierać punkty... Zapraszamy!
REKLAMA
POLECAMY

NEWSLETTER

Pomóż nam rozwijać IRKĘ i zaprenumeruj nieinwazyjny (wysyłany raz w miesiącu) i bezpłatny e-magazyn.


Jeśli chcesz otrzymywać newsletter, zarejestruj się w IRCE i zaznacz opcję "Chcę otrzymywać newsletter" lub wyślij maila o temacie "NEWSLETTER" na adres: irka(at)irka.com.pl

UTWORY OSTATNIO DODANE
RECENZJE OSTATNIO DODANE
OGŁOSZENIA OSTATNIO DODANE
REKOMENDOWANE PREMIERY
1
Kasia Nova
2
Vampire Weekend
3
My Dying Bride
4
Ghostkid
5
Chaka Khan
6
Marcin Pajak
7
Bruce Springsteen
8
Shakira
9
Charles Lloyd
10
Deep Purple
1
Jan Jakub Kolski
2
Christian Petzold
3
Grzegorz Dębowski
4
Krzysztof Łukaszewicz
5
Emily Atef
6
Sam Taylor-Johnson
7
Matt Bettinelli-Olpin, Tyler Gillett
8
Louise Archambault
9
Wim Wenders
10
Hae-yeong Lee
1
Michael Sowa
2
Agnieszka Jeż
3
Kamila Cudnik
4
Claire Castillon
5
Namina Forna
6
George M. Johnson
7
Daniel Gibbs, Teresa H. Barker
8
Samuel Bjork
9
Laura Passer
10
Rebecca Yarros
1
Katarzyna Baraniecka
2
reż. Mariusz Treliński
3
Beth Henley / reż. Jarosław Tumidajski
4
Gabriela Zapolska
5
Opera Krakowska w Krakowie
6
Marta Abramowicz / reż. Daria Kopiec
7
Rodion Szczedrin
8
Michaił Bułhakow
9
Jarosław Murawski
10
Dale Wasserman
REKLAMA
ZALINKUJ NAS
Wszelkie prawa zastrzeżone ©, irka.com.pl
grafika: irka.com.pl serwis wykonany przez Jassmedia