"Przeformułowanie w biznesie. Jak mapa zmienia krajobraz. Reframing business" Richarda Normanna prezentuje nowy model biznesu, nowatorskie podejście do strategii myślenia w budowaniu organizacji oraz mnóstwo rzeczywistych przykładów ułatwiających czytelnikowi zorientowania się w prezentowanej tematyce.
W 1983 roku Richard Normann opublikował pierwszą na świecie książkę prezentującą zintegrowaną strukturę zarządzania firmą usługową. W niniejszej książce przedstawia natomiast nowe podejście, oryginalny sposób myślenia o firmie i kreowania innej, lepszej przyszłości. W tej niezwykle wartościowej książce pokazuje, że firmy przygotowane na przemyślenie swojej strategii prowadzenia interesów, są w stanie w przyszłości osiągnąć wysoką konkurencyjność.
Dzięki lekturze tej wartościowej książki czytelnik dowie się:
•jak przekształcić potencjalne koncepcje i plany w konkretne, realne działania i czyny;
•w jaki sposób zmienić i wdrożyć nowatorskie rozwiązania w zarządzaniu firmą;
•jak, wymyślone i opracowane przez samego autora, rozwiązania sprawdziły się już w praktyce wielu znanych i cenionych firm;
•jak sprawnie przejście z etapu chaosu na konstruktywny model zarządzania organizacją.
Książka została nominowana do Igor Ansoff Strategic Management Award 2002.
"PRZEFORMUŁOWANIE W BIZNESIE Jak mapa zmienia krajobraz. Reframing business"
Autor: Normann Richard
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne