AH1N1 vol. 3

Niekomercyjna impreza dla miłośników drum’n’bass, breakcore - AH1N1 vol. 3 w lubelskiej Tekturze. Organizatorzy proponują kolejne szczepienie przeciwko atakowi świńskiej grypy. Głośne brzmienia i zakręcone bity, będa rozdawane w ambulatorium Tektury 11 lutego od godz: 21.

Dźwięki:

Mole [Break The System, Pandemic]
Vinkiel (Pandemic, Break The System)
Krzeski (tioff rec. / gdzie jest tekno?! kru)
Betel (I love drum n bass)
Tomas (I love drum n bass)
Qhr (I love drum n bass)
Pieter (I love drum n bass) Diabeł (DevotaCore) Mischa

Miejsce: Centrum Kultury Niezależnej "Tektura", Lublin

Bilety: 10zl

MOLE (Pandemic)

W grupie wysokiego ryzyka osób szczególnie narażonych na kontakt z wirusem, Mole znajdował się od bardzo dawna. Podatność na działanie dźwięków ciężkiej elektroniki, rozpoznawał u siebie odkąd tylko pamięta. Pierwsze wpisy w karcie jego dj’skiej choroby datuje się na rok 2004. Wtedy to, za sprawą głównych czynników wirusogennych – muzyki techno z winylowych płyt, magii gramofonów oraz atmosfery dobrych imprez – fundamenty psychiczne Mole zostają mocno naruszone, co trwale wpędza go w trwający do dziś nałóg. Konsekwencją tych nieodwracalnych wydarzeń było powołanie do życia, wraz z przyjaciółmi, kolektywu muzycznego. Break the System – bo taki kryptonim bojowy przyjęło ich wyrodne dziecko, wkrótce całkowicie wymknął się spod kontroli i pochłonął swoich twórców, popychając ich w stronę organizacji co raz to bardziej bezwzględnych i niszczycielskich imprez. Projekt stał się siłą napędową sceny undergroundowej w Lublinie – rodzinnym mieście Mole, zapewniając elektroniczną indoktrynację na najszerszą skalę, na takich cyklicznych imprezach jak „Die Wunderwaffe 303”, „Lublin Reggae Stolica” czy „Rzeczyca Open Air”.
Mole nigdy nie ograniczał się w żaden sposób podczas dobierania składników swoich setów. Nie okazując tańczącym żadnej litości, zawsze ostro traktuje parkiet, zmieniając go w poligon doświadczalny dla brzmień, które aktualnie kręcącą go najbardziej. W przeszłości wielokrotnie ujawniał na imprezach swoje sadystyczne skłonności do Acid Techno, Hard Techno, Hardcore, Artcore. Aktualnie, od kiedy ekspertyza toksykologiczna potwierdziła w organizmie Mole obecność wirusa Hard Dance, jego sety zdominowane są przez te szeroko pojęte obszary dźwiękowe. Pompuje w serca klubowiczów Hard House – substancję silnie stymulującą układ nerwowy, przez auralną aplikację Hard Nrg mocno nadwyręża słuch ludzi na imprezach, jednak to czym najbardziej lubi rozpalać do czerwoności neuroprzekaźniki w mózgach tańczących klaberów, to stworzona w warunkach laboratoryjnych w Finlandii, nowa zabójcza odmiana wirusa – FINRG.
Mole ma duży wpływ na skalę zachorowań wśród publiki klubowej i promocję tego stylu w Polsce. W roku 2010 zaczyna działalność w ramach nowo powstającego projektu Pandemic, i staje się głównym inicjatorem pierwszych imprez w naszym kraju, na których gościli czołowi reprezentanci www.finrg.com: dj Proteus, dj Rx, J7 aka Indira i dj Jayvee. Współpraca z finami ciągle się rozwija. Mole jako pierwszy reprezentant Polski zagrał dwie imprezy Hard Dance’owe w Finlandii w marcu 2011 roku. Jest on bardzo radioaktywną postacią, również na wielu innych frontach, jednym z najbardziej znaczących promotorów Lublina. Ma na swoim sumieniu organizację grubo ponad 250 imprez w bardzo wielu klimatach: Hard Nrg, Techno, Hardcore, Drum’n’Bass, Dubstep, Reggae. Działalność Mole nieustannie pozostaje na celowniku laryngologów i inspektorów sanepidu, którzy od wielu lat prowadzą jego kartoteki.
Przez te kilka lat na scenie, Mole miał okazję wystąpić z takimi postaciami jak: Proteus (Finlandia), DJ RX (Finrg – Finlandia), J7 & Jayvee (Finrg – Finlandia), Douglas (Nu Energy Collective – UK), Chris Liberator (Stay Up Forever – UK), Dave the Drummer (Hydraulik – UK), Speedfreak (Audiogenic, Absurd Audio – Niemcy), Chosen Few (Mokum Records, Thunderdome – Holandia), Astral Projection (Trust In Trance Records & BNE Records – Izrael) i inni.

VINKIEL (Pandemic, Break The System)

Maca publicznie czarnulki od 2003 r. Wbrew powszechnemu zjawisku nie interesował się muzyką od dzieciństwa. Kiedy już zaczął sprawa okazała się jednoznaczna. Popadł w rytm uk i acid techno. Z biegiem lat i wpływem ketaminy na polską publikę, zaczął pogrywać mocniejsze melodyjki, jak nrg, hardtek, hardkor, frenchcore aż po breakcore. Niezdrowe zainteresowanie angielskim techno pozostało jednak aż do dziś i ma się nadzwyczaj dobrze. Grał na większości polskich freeteków oraz w klubach, które tolerują patologiczną muzykę i nie mieszają browaru z wodą. Do tej pory wystąpił na imprezach z udziałem takie osobistości jak Chris Liberator, Astral Projection, dj Proteus, Suburbass, Narkotek, Doe Doe, Massacre, Mutante, Chosen Few, Jerome Keys, dj Plague, Earfist, Homeboy, Mayhem, I:Gor, The Speed Freak oraz Angerfist. Jest przeciwnikiem reggae, minimali i house (no chyba że hard house). Poza muzyką wykonał również dziesiątki plakatów na imprezy.

KRZESKI (tioff rec. / gdzie jest tekno?! kru)

Związany z netlabelową wytwórnią Turn It Off recordz. W klubach molestuje uszy brejkorami i innymi kożuchami od ponad roku. Współzałożyciel kolektywu „Gdzie jest tekno?!” organizującego imprezy z najmocniejszym pierdolnięciem w Lublinie. Tegoroczny laureat ogólnopolskiego konkursu na najczerstwiejsze bio. Wielki entuzjasta majonezu winiary, piwa i free tekno. W jego setach usłyszeć można mieszankę styli muzycznych od ambientu po splittertony. Przy jego setach bawi się najlepiej on sam.

BETEL (I love drum n bass)

Producent i dj, na scenie od niemal 10 lat. Niegdyś współpracował z najlepszymi polskimi producentami drum and bass – CLS’em i Waxem (NeverAfter), których fanom tego gatunku nie trzeba przedstawiać. Współpraca ta zaowocowała produkcją „Shining Star”, która został wydana na krążku Liquid V Club Sessions vol. 2 „The Big Picture”, przez londyńską wytwórnię Liquid V.
www.vrecordings.databeats.com/download/lqdcd002dd
Jego produkcje pojawiały się także w rozgłośni BBC Radio 1, grane m.in. przez D-Bridge’a oraz Artificial Intelligence. Betel współpracował również z dynamicznie rozwijającą się niemiecką wytwórnią Phunkfiction Recordings, dla której nagrywają m.in. tacy producenci jak: Cubix & Lomax, Camo, Syncopix. Jeden z jego utworów znalazł sie na kompilacji „Eat Phunk” wydanej przez tenże label. W swoich setach stara się zaskakiwać różnorodnością dobranych numerów, a także ich nierzadko karkołomnyn zestawieniem. Często również można w nich usłyszeć jego nowe, jeszcze nie wydane produkcje, a także remixy znanych, niekoniecznie drum and bassowych utworów:

TOMAS (I love drum n bass)

Młody utalentowany lubelski dj. Dzięki jego chirurgicznie precyzyjnej technice i genialnej selekcji numerów, w swoich setach stał się motorem napędowym aktualnie najpopularniejszego w Lublinie cyklu imprez drum and bass’owych „I Love Drum’n'bass”. Ostre sety, konkretne brzmienia – tak w skrócie można określić Tomasa.

QHR (I love drum n bass)

Dj Lubelskiego podziemia drum’and’bass. Przygodę z muzyką wypełnioną bassem i dramem rozpoczął w czasach gdy nosił jeszcze szkolną teczkę. Za mikserem od roku 2009. Uczestnik imprez Dramowych w Lublinie w tamtejszych klubach. Od ponad roku działa w formacji Colloid współtworzonej przez Kasię Dred i Pietra. Zainspirowany takimi twórcami jak Calyx, Teebee, Trei i Fourward stara się przekazywać mocne brzmienie, któremu towarzyszy spiralny bass. Lekkie dramy też nie są mu obce, co udowodnił niejednokrotnie wypełniając uszy odbiorców słodkim melodyjnym brzmieniem.

PIETER (I love drum n bass)

Połamanymi brzmieniami zafascynowany odkąd pamięta, od małego bywalec lubelskich imprez dnb/jungle. Za dekami od 2009, wtedy też zaczął organizować z przyjaciółmi własne imprezy dnb w lubelskich klubach. Ma tzw. ostre parcie na szkło. Grywa głównie drum’n’bass, jungle i liquid. Pomysłodawca i ogarniacz imprez spod szyldu AH1N1 czyli Świńska Grypa.

DIABEŁ (DevotaCore)

Mówi że nic nie pije i nie zażywa żadnego gówna (samo dobre)! Anal imperator, tekno terror i oral fighter w żółtych majtkach… albo bedrum gangsta. Jara się głównie muzyką z gatunku Hardtek, Uk Hardcore i starym Trance. Aktywny przedstawiciel devotacore crew oraz jeden z założycieli Gdzie jest Tekno?!. Ojciec cyklicznej Party Rave’olution, imprezy która zapoczątkowała zmartwychwstanie gatunku Rave w Lublinie oraz współorganizator najbardziej synergetycznego, cyklicznego wydarzenia na bliskim wschodzie: Psycho Infinity czy Vortex of Zion. Obecnie bardzo zafascynowany UK Hardcore.
 

źródło: tektura.wordpress.com/2012/01/23/ah1n1-swinska-grypa-vol-3-impreza-drumnbass-breakcore-11-02-2012/

Dodaj artykuł do:
(dodano 05.02.12, autor: byazi)
Dział muzyka
Tagi: koncerty, drum’n’bass, breakcore, AH1N1
KOMENTARZE:
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Logowanie
Po zalogowaniu będziesz mieć możliwośc dodawania swojej twórczości, newsów, recenzji, ogłoszeń, brać udział w konkursach, głosować, zbierać punkty... Zapraszamy!
REKLAMA
POLECAMY

NEWSLETTER

Pomóż nam rozwijać IRKĘ i zaprenumeruj nieinwazyjny (wysyłany raz w miesiącu) i bezpłatny e-magazyn.


Jeśli chcesz otrzymywać newsletter, zarejestruj się w IRCE i zaznacz opcję "Chcę otrzymywać newsletter" lub wyślij maila o temacie "NEWSLETTER" na adres: irka(at)irka.com.pl

UTWORY OSTATNIO DODANE
RECENZJE OSTATNIO DODANE
OGŁOSZENIA OSTATNIO DODANE
REKOMENDOWANE PREMIERY
1
Damiano David
2
Arkadiusz Jakubik
3
Eluveitie
4
Sting
5
Elton John & Brandi Carlile
6
Anita Lipnicka
7
The Waterboys
8
Bryan Ferry
9
Mela Koteluk
10
Turbo
1
Korek Bojanowski
2
Mara Tamkovich
3
Michel Hazanavicius
4
Céline Sallette
5
Christopher Landon
6
Neil Boyle, Kirk Hendry
7
Rungano Nyoni
8
Fabrice Du Welz
9
Michał Kondrat
10
Alonso Ruizpalacios
1
Alina Moś
2
Ilaria Lanzino
3
Sebastian Fabijański
4
Anna Kękuś
5
Łukasz Czuj
6
reż. Mariusz Treliński
7
Beth Henley / reż. Jarosław Tumidajski
8
Gabriela Zapolska
9
Marta Abramowicz / reż. Daria Kopiec
10
Opera Krakowska w Krakowie
REKLAMA
ZALINKUJ NAS
Wszelkie prawa zastrzeżone ©, irka.com.pl
grafika: irka.com.pl serwis wykonany przez Jassmedia