Save The Music

Save The Music – kampania społeczna Fundacji MEAKULTURA, której celem jest promowanie dobrej muzyki przy współudziale mody oraz sztuk wizualnych.

27 stycznia 2016 o godz. 12:00 w siedzibie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego (partnera kampanii) w Warszawie, przy ul. Fredry 8, odbędzie się konferencja prasowa i jednocześnie inauguracja kampanii społecznej Save The Music. Jej celem jest wspieranie dobrej muzyki przy współudziale mody oraz sztuk wizualnych. Organizatorzy pragną przybliżyć sylwetki genialnych artystów, a także promować wartościową muzykę, bez względu na jej gatunek. Działania z tym związane odbywać się będą na wielu płaszczyznach – od tworzenia prac artystycznych, kolekcji ubrań, poprzez publikowanie artykułów, aż po organizację imprez kulturalnych. W ramach kampanii odbędzie się szereg wydarzeń takich jak: wernisaże, koncerty, pokazy mody. Kupując unikatowe ubrania, będzie można wesprzeć działania Fundacji MEAKULTURA.

Dobra muzyka powinna być popularna

W pierwszej odsłonie kampanii zostaną zaprezentowane ubrania projektu Kingi Król z charakterystycznymi grafikami autorstwa Maxa Skorwidera. W kolekcji nie zabraknie wizerunków artystów doskonale nam znanych: Fryderyka Chopina, Ludwiga van Beethovena czy Franka Sinatry, a także tych, których warto pamiętać: Astora Piazzolli, Sida Viciousa czy Enrica Caruso.

Niewątpliwą atrakcją konferencji, oprócz premierowej kolekcji, będzie wystawa plakatów Maxa Skorwidera pt. „Muzyka wiodąca lud na barykady”. Autor stworzył serię grafik zadedykowanych słynnym muzykom doby PRL-u i ich utworom, a także artystycznym wydarzeniom tamtych czasów. Tym samym Save The Music oddaje swoisty hołd twórcom, którzy wywarli wpływ na rozwój kultury muzycznej w Polsce okresu komunizmu, kiedy kreatywność i bunt stanowiły istotny język ekspresji.

Kampania Save The Music kierowana jest przede wszystkim do młodych ludzi oraz do wszystkich miłośników muzyki, mody, sztuk wizualnych. Jej edukacyjny aspekt ma szansę odcisnąć swój ślad w sposobie myślenia o kulturze muzycznej. Akcje wspierają znani przedstawiciele świata kultury i sztuki, którzy zgodzili się być jej Ambasadorami.

Wydarzenie: Kampania Save The Music
Organizator: Fundacja MEAKULTURA
Data inauguracji: 27.01.2016, godz.12:00, Polskie Wydawnictwo Muzyczne, ul. Fredry 8, Warszawa
Materiały prasowe: Polskie Wydawnictwo Muzyczne.

Dodaj artykuł do:
(dodano 26.01.16, autor: blackrose)
Tagi: Save The Music
KOMENTARZE:
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Logowanie
Po zalogowaniu będziesz mieć możliwośc dodawania swojej twórczości, newsów, recenzji, ogłoszeń, brać udział w konkursach, głosować, zbierać punkty... Zapraszamy!
REKLAMA
POLECAMY

NEWSLETTER

Pomóż nam rozwijać IRKĘ i zaprenumeruj nieinwazyjny (wysyłany raz w miesiącu) i bezpłatny e-magazyn.


Jeśli chcesz otrzymywać newsletter, zarejestruj się w IRCE i zaznacz opcję "Chcę otrzymywać newsletter" lub wyślij maila o temacie "NEWSLETTER" na adres: irka(at)irka.com.pl

UTWORY OSTATNIO DODANE
RECENZJE OSTATNIO DODANE
OGŁOSZENIA OSTATNIO DODANE
REKOMENDOWANE PREMIERY
1
Damiano David
2
Arkadiusz Jakubik
3
Eluveitie
4
Sting
5
Elton John & Brandi Carlile
6
Anita Lipnicka
7
The Waterboys
8
Bryan Ferry
9
Mela Koteluk
10
Turbo
1
Korek Bojanowski
2
Mara Tamkovich
3
Michel Hazanavicius
4
Céline Sallette
5
Christopher Landon
6
Neil Boyle, Kirk Hendry
7
Rungano Nyoni
8
Fabrice Du Welz
9
Michał Kondrat
10
Alonso Ruizpalacios
1
Alina Moś
2
Ilaria Lanzino
3
Sebastian Fabijański
4
Anna Kękuś
5
Łukasz Czuj
6
reż. Mariusz Treliński
7
Beth Henley / reż. Jarosław Tumidajski
8
Gabriela Zapolska
9
Marta Abramowicz / reż. Daria Kopiec
10
Opera Krakowska w Krakowie
REKLAMA
ZALINKUJ NAS
Wszelkie prawa zastrzeżone ©, irka.com.pl
grafika: irka.com.pl serwis wykonany przez Jassmedia