W dzisiejszych czasach nie wystarczą już tradycyjne przekazy o kulturze, zmienia się odbiorca i to do niego trzeba przystosować komunikat. Kultura musi wyjść naprzeciw nowym oczekiwaniom. Podczas konferencji zostanie omówione jak sprawnie należy promować sztukę.
Używając takich narzędzi jak YouTube, Instagram i inne social media można wpłynąć dużo skuteczniej na odbiorców i promować Instytucję Kultury. Używanie metod, między innymi takiej jak rozwój widowni, można wpłynąć na sposób pracy organizacji, firm i instytucji sektora kultury, który skoncentrowany jest na rozwoju ilościowym i jakościowym. Podczas forum odbędzie się blok warsztatowy, który pozwoli uczestnikom nauczyć się najważniejszych reguł dobrego pisania i zrozumieć potrzeby odbiorców oraz przedstawione zostaną narzędzia wspierające organizację pracy i zarządzanie projektami w instytucji kultury.
W programie:
- Rozwój Widowni (Audience Development)
- Instytucja kultury na kanale Youtube
- Kreatywnie o kulturze – nowe formy promowania instytucji, eventów i projektów kulturalnych
- Kultura na Instagramie. Przegląd najlepszych praktyk i case study z zakresu kreatywnego wykorzystania Instagrama w komunikacji i animacji kultury.
- WWWspółczesny Gutenberg. Nowe możliwości kreacji typograficznej w komunikacji webowej
BLOK WARSZTATÓW:
- Jak pisać o kulturze w internecie? Warsztaty copywriterskie
- Jak ogarniać projekty w instytucji kultury i nie zwariować? Warsztaty z wykorzystania narzędzi wspierających organizację pracy i zarządzanie projektami w instytucji kultury.
Więcej informacji na stronie CPI
Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://www.cpi-sk.pl/imprezy/2015/nik/formularz_pr10.php