Wykład Zmysły mają SENSE. Branding sensoryczny w praktyce

13 marca w Audytorium Wielkiej Zbrojowni ASP w Gdańsku odbędzie się wykład Zmysły mają SENSE. Branding sensoryczny w praktyce. Wykład poprowadzą Marta Siembab oraz Maciej Kawecki.

Sense branding to idea opierająca strategię budowania marki o naukową wiedzę o zmysłach. Węch, wzrok, smak, słuch i dotyk stają się kanałami, z pomocą których brand komunikuje się z odbiorcą. Sense branding to projektowanie marki tak, aby klient mógł odczuwać ją całym sobą.

W świecie zdominowanym przez informacje słowa zaczęły tracić swoją wartość. Klienci nie wierzą już markom na słowo – chcą poczuć ich wartość. Jakość, luksus, niezawodność, innowacyjność, kreatywność – wszystkie treści, które komunikuje marka, może komunikować nie tylko rozumowi, lecz także emocjom i zmysłom.

Właściwie dobrany kolor logotypu zwiększa rozpoznawalność marki o 80%. Odpowiedni zapach sprawia, że wrażenia związane z brandem przywoływane są w sposób niemal bezbłędny nawet po kilku latach od pierwszego kontaktu. 75% emocji wywołuje właśnie zapach. Nie mówmy zatem, czym jest marka. Po prostu pozwólmy to poczuć.

Marta Siembab – jedyny w Polsce senselier, niezależny ekspert w dziedzinie zmysłu węchu i zjawiska zapachu. Autorka pierwszych niezależnych warsztatów zapachowych, założycielka pracowni sensorycznej Senselier. Konsultant prasy publicystycznej, lifestylowej i branżowej. Jest prekursorką w dziedzinie wykorzystania zapachu w projektowaniu przestrzeni. Współtwórca nowatorskiego programu włączenia zapachu do tworzenia tożsamości marek, produktów i usług.

Maciej Kawecki – właściciel i Creative Director studia brandingu i myśli kreatywnej Brandburg. Zajmuje się tworzeniem szeroko pojętego wizerunku marek. Łączy myślenie strategiczne o marce (Service Design) z grafiką. Współtwórca unikalnej na polskim rynku oferty sense brandingu łączącej tożsamość wizualną marki z jej wymiarem sensorycznym.W swojej pracy buduje multidyscyplinarne zespoły łączące kreatywne kompetencje z różnych obszarów designu. Prowadzi interaktywne warsztaty poświęcone sense brandingowi i visual thinking.

Wykład Zmysły mają SENSE. Branding sensoryczny w praktyce
Organizator: Wydział Architektury i Wzornictwa ASP w Gdańsku
13 marca 2015 roku, godzina 14.00
Audytorium Wielkiej Zbrojowni
ASP w Gdańsku

Dodaj artykuł do:
(dodano 06.03.15, autor: blackrose)
Tagi: Wykład Zmysły mają SENSE, Branding sensoryczny w praktyce, ASP w Gdańsku
KOMENTARZE:
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Logowanie
Po zalogowaniu będziesz mieć możliwośc dodawania swojej twórczości, newsów, recenzji, ogłoszeń, brać udział w konkursach, głosować, zbierać punkty... Zapraszamy!
REKLAMA
POLECAMY

NEWSLETTER

Pomóż nam rozwijać IRKĘ i zaprenumeruj nieinwazyjny (wysyłany raz w miesiącu) i bezpłatny e-magazyn.


Jeśli chcesz otrzymywać newsletter, zarejestruj się w IRCE i zaznacz opcję "Chcę otrzymywać newsletter" lub wyślij maila o temacie "NEWSLETTER" na adres: irka(at)irka.com.pl

UTWORY OSTATNIO DODANE
RECENZJE OSTATNIO DODANE
OGŁOSZENIA OSTATNIO DODANE
REKOMENDOWANE PREMIERY
1
Damiano David
2
Arkadiusz Jakubik
3
Eluveitie
4
Sting
5
Elton John & Brandi Carlile
6
Anita Lipnicka
7
The Waterboys
8
Bryan Ferry
9
Mela Koteluk
10
Turbo
1
Korek Bojanowski
2
Mara Tamkovich
3
Michel Hazanavicius
4
Céline Sallette
5
Christopher Landon
6
Neil Boyle, Kirk Hendry
7
Rungano Nyoni
8
Fabrice Du Welz
9
Michał Kondrat
10
Alonso Ruizpalacios
1
Alina Moś
2
Ilaria Lanzino
3
Sebastian Fabijański
4
Anna Kękuś
5
Łukasz Czuj
6
reż. Mariusz Treliński
7
Beth Henley / reż. Jarosław Tumidajski
8
Gabriela Zapolska
9
Marta Abramowicz / reż. Daria Kopiec
10
Opera Krakowska w Krakowie
REKLAMA
ZALINKUJ NAS
Wszelkie prawa zastrzeżone ©, irka.com.pl
grafika: irka.com.pl serwis wykonany przez Jassmedia