Zapraszamy Państwa na III Kongres Menedżerów Kultury zajmujących się organizacją widowni, promocją, marketingiem,badaniami społecznymi
To jedyna tego rodzaju impreza w Polsce!
W trakcie dwudniowych zajęć plenarnych (liczne sesje dyskusyjne!) dokonamy przeglądu stosowanych rozwiązań, zapoznamy Was z doświadczeniami ekspertów branży, zaś w trzecim dniu - dla zainteresowanych - zaproponujemy całodzienne warsztaty eksperckie.
Warto przybyć by wymienić doświadczenia, nawiązać kontakty, zyskać nowe know-how!
Zapraszamy!
W programie między innymi:
Jak do budowy widowni wykorzystać newslettery SMS-owe i tradycyjne - e-mailowe? Jak będzie wyglądał specjalny program do budowy widowni - Anomail CRM?
...coraz więcej możliwości, coraz lepsze i przystępniejsze rozwiązania
Jak wykorzystać w działalności promocyjnej nowoczesne (i modne ostatnio) rozwiązania takie jak Mobility, Cloud, Big Data, Social Media, które mogą mieć wpływają na sposób uprawiania marketingu i budowy wizerunku (PR) w kulturze ...nie obawiajmy się tych obco brzmiących nazw, technika wszak jest dla ludzi...
Forum dyrektorów domów kultury oraz osób odpowiedzialnych w nich za organizacją publiczności, marketingiem i promocję ...osoby odpowiedzialne za marketing i promocję w gminnych, powiatowych i miejskich domach kultury mają tu pole do wymiany doświadczeń i dyskusji...
Sesje dyskusyjne nt. promocji teatru, opery, muzeów ...co mówią o publiczności teatralnej ludzie odpowiedzialni za zapełnienie sal teatralnych, operowych, jakie pomysły na organizację muzeów mają liderzy tego rodzaju placówek w kraju
Przegląd najnowszych badań społecznych dotyczących kultury ... przegląd badań dt kultury przeprowadzonych w ostatnich miesiącach (lub będących na etapie planowania)
Promocja imprez kulturalnych przy pomocy niekonwencjonalnych metod promocji: flash-mob, performance, happening ...odbędzie się tradycyjna już sesja free-hugs, ustawimy się też jak w poprzednich latach do zdjęcia strażackiego uczestników imprezy
...a ponadto warsztaty eksperckie :
Newsletter instytucji kultury
Marketing szeptany w praktyce menedżera kultury
Praca grupowa w instytucji kultury - główne problemy i bariery
Termin i miejsce Kongresu 11 - 12 (13- dzień szkoleniowy) września 2014 (czwartek-piątek-sobota)w Katowicach
Cena udziału w Kongresie ( szczegóły na stronie www ):
I . Udział w pierwszym dniu Kongresu, 11 września - bezpłatny ( bez dodatkowych usług) II. Udział w drugim dniu Kongresu, 12 września - 200 zł III. Udział w trzecim dniu Kongresu, 13 września - 300 zł
Zapraszamy!
Utwór | Od |
1. Inne historie | gaba |
Utwór | Od |
1. W bezkresie niedoli | ladyfree |
2. było, jest i będzie | ametka |
3. O Tobie | ametka |
4. Świat wokół nas | karolp |
5. Kolekcjonerka (opko) | will |
6. alchemik | adolfszulc |
7. taka zmiana | adolfszulc |
8. T...r | kid_ |
9. przyjemność | izasmolarek |
10. impresja | izasmolarek |
Utwór | Od |
1. Sprzymierzeniec | blackrose |
2. Podaruję Ci | litwin |
3. test gif | amigo |
4. Primavera_AW | annapolis |
5. Melancholia_AW | annapolis |
6. +++ | soida |
7. *** | soida |
8. Góry | amigo |
9. Guitar | amigo |
10. ocean | amigo |
Recenzja | Od |
1. Zielona granica | irka |
2. Tajemnice Joan | wanilia |
3. Twój Vincent | redakcja |
4. "Syn Królowej Śniegu": Nietzscheańska tragedia w świecie baśni | blackrose |
5. Miasto 44 | annatus |
6. "Żywioł. Deepwater Horizon" | annatus |
7. O matko! Umrę... | lu |
8. Subtelność | lu |
9. Mustang | lu |
10. Pokój | martaoniszk |