III Kongres Budujemy Widownię w Katowicach!

Zapraszamy Państwa na III Kongres Menedżerów Kultury zajmujących się organizacją widowni, promocją, marketingiem,badaniami społecznymi

To jedyna tego rodzaju impreza w Polsce!

W trakcie dwudniowych zajęć plenarnych (liczne sesje dyskusyjne!) dokonamy przeglądu stosowanych rozwiązań, zapoznamy Was z doświadczeniami ekspertów branży, zaś w trzecim dniu - dla zainteresowanych - zaproponujemy całodzienne warsztaty eksperckie.

Warto przybyć by wymienić doświadczenia, nawiązać kontakty, zyskać nowe know-how!

Zapraszamy!

W programie między innymi:

Jak do budowy widowni wykorzystać newslettery SMS-owe i tradycyjne - e-mailowe? Jak będzie wyglądał specjalny program do budowy widowni - Anomail CRM?
...coraz więcej możliwości, coraz lepsze i przystępniejsze rozwiązania

Jak wykorzystać w działalności promocyjnej nowoczesne (i modne ostatnio) rozwiązania takie jak Mobility, Cloud, Big Data, Social Media, które mogą mieć wpływają na sposób uprawiania marketingu i budowy wizerunku (PR) w kulturze ...nie obawiajmy się tych obco brzmiących nazw, technika wszak jest dla ludzi...

Forum dyrektorów domów kultury oraz osób odpowiedzialnych w nich za organizacją publiczności, marketingiem i promocję ...osoby odpowiedzialne za marketing i promocję w gminnych, powiatowych i miejskich domach kultury mają tu pole do wymiany doświadczeń i dyskusji...

Sesje dyskusyjne nt. promocji teatru, opery, muzeów ...co mówią o publiczności teatralnej ludzie odpowiedzialni za zapełnienie sal teatralnych, operowych, jakie pomysły na organizację muzeów mają liderzy tego rodzaju placówek w kraju

Przegląd najnowszych badań społecznych dotyczących kultury ... przegląd badań dt kultury przeprowadzonych w ostatnich miesiącach (lub będących na etapie planowania)

Promocja imprez kulturalnych przy pomocy niekonwencjonalnych metod promocji: flash-mob, performance, happening ...odbędzie się tradycyjna już sesja free-hugs, ustawimy się też jak w poprzednich latach do zdjęcia strażackiego uczestników imprezy

...a ponadto warsztaty eksperckie :

Newsletter instytucji kultury

Marketing szeptany w praktyce menedżera kultury

Praca grupowa w instytucji kultury - główne problemy i bariery

Termin i miejsce Kongresu 11 - 12 (13- dzień szkoleniowy) września 2014 (czwartek-piątek-sobota)w Katowicach

Cena udziału w Kongresie ( szczegóły na stronie www ):

I . Udział w pierwszym dniu Kongresu, 11 września - bezpłatny ( bez dodatkowych usług) II. Udział w drugim dniu Kongresu, 12 września - 200 zł III. Udział w trzecim dniu Kongresu, 13 września - 300 zł

Zapraszamy!

Dodaj artykuł do:
(dodano 26.08.14, autor: blackrose)
Tagi: III Kongres Budujemy Widownię, Katowice
KOMENTARZE:
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Logowanie
Po zalogowaniu będziesz mieć możliwośc dodawania swojej twórczości, newsów, recenzji, ogłoszeń, brać udział w konkursach, głosować, zbierać punkty... Zapraszamy!
REKLAMA
POLECAMY

NEWSLETTER

Pomóż nam rozwijać IRKĘ i zaprenumeruj nieinwazyjny (wysyłany raz w miesiącu) i bezpłatny e-magazyn.


Jeśli chcesz otrzymywać newsletter, zarejestruj się w IRCE i zaznacz opcję "Chcę otrzymywać newsletter" lub wyślij maila o temacie "NEWSLETTER" na adres: irka(at)irka.com.pl

UTWORY OSTATNIO DODANE
RECENZJE OSTATNIO DODANE
OGŁOSZENIA OSTATNIO DODANE
REKOMENDOWANE PREMIERY
1
White Lies
2
OMD
3
David Gilmour
4
Robert Plant
5
Twenty One Pilots
6
Dropkick Murphys
7
Richard Ashcroft
8
Paradise Lost
9
Orbit Culture
10
Bioscope
1
Paweł Podolski
2
Michał Kwieciński
3
Agnieszka Holland
4
Radu Jude
5
Maura Delpero
6
James Marquand
7
Władysław Pasikowski, Bogusław Linda
8
Solange Cicurel
9
Genki Kawamura
10
Fabio Grassadonia, Antonio Piazza
1
Marcin Podlewski
2
Jagoda Wochlik
3
Freida McFadden
4
Grażyna Molska
5
Renata Kuryłowicz
6
Agata Kunderman
7
Rina Kent
8
Elizabeth B. White
9
Olga Rudnicka
10
John Glatt
1
Norbert Bajan
2
Natalia Korczakowska
3
Ewa Platt
4
Krzysztof Pastor
5
Krzysztof Garbaczewski
6
Richard Chappell
7
Paweł Miśkiewicz
8
Alina Moś
9
Ewa Platt
10
Ilaria Lanzino
REKLAMA
ZALINKUJ NAS
Wszelkie prawa zastrzeżone ©, irka.com.pl
grafika: irka.com.pl serwis wykonany przez Jassmedia