Budowanie publiczności w praktyce

Fundacja Impact i Warsztaty Kultury w Lublinie serdecznie zapraszają na dwa dni z praktyką audience development w Lublinie. Spotkanie skierowane jest do tych, którzy już zetknęli się z koncepcją budowania publiczności oraz dla początkujących. Do pracowników instytucji kultury oraz organizacji pozarządowych, marketingowców, osób odpowiedzialnych za budowanie programu, produkcję, czy też obsługę sali. Do wszystkich tych, którym zależy na lepszym funkcjonowaniu organizacji, świadomym i strategicznym budowaniu relacji z publicznością. Na spotkanie złoży się seria warsztatów oraz indywidualnych konsultacji. Projekt finansuje Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Partnerem lokalnym są Warsztaty Kultury w Lublinie.

Dzień 1

5 GRUDNIA

10.00 – 12.30 Wprowadzenie do koncepcji audience development*
czyli: O co właściwie chodzi z audience development i czy warto sobie zawracać tym głowę?
- organizacje zorientowane na publiczność
- fakty i mity nt. publiczności
- co wiemy i czego nie wiemy o swojej publiczności
- publiczność w liczbach
- przykłady zastosowania audience development w praktyce
- praktyczne ćwiczenia

* polecamy „początkującym”

13.30 – 16.30 Segmentacja publiczności*
czyli:
- jak identyfikować grupy docelowe;
- jak opracowywać taktyki do komunikacji z konkretnymi grupami docelowymi;
- program artystyczny a grupy docelowe
(Segmented marketing approach, Ansof matrix).

* polecamy “zaawansowanym”

Dzień 2
6 GRUDNIA

10.00-13.00 DO WYBORU

1A/ Badanie publiczności “zrób to sam” CZ.I: Jak i o co pytać naszą publiczność?*
Nie masz środków na zlecenie badania, a chcesz się dowiedzieć co myśli o Twoim programie, instytucji publiczność? To warsztat dla Ciebie.
W programie m.in.:
- jak właściwie zaplanować badanie,
- przykłady narzędzi do badania publiczności,
- konstruowanie pytań,
- analizowanie zebranych informacji.

* zarówno dla „początkujących”, jak i „zaawansowanych”

2/ Podstawy marketingu w praktyce, czyli jednostronicowy plan marketingowy projektu z elemantami*:
- określania celów projektu;
- dostosowywania najbardziej efektywnych narzędzi promocji do określonej grupy docelowej;
- planowania monitoringu i ewaluacji działań marketingowych.

* UWAGA! Każda osoba będzie opracowywała Plan marketingowy własnego projektu prosimy więc o zabranie ze sobą opisu (np. wniosku o dotację) własnego projektu, który zamierzacie rozwijać.
Polecamy “zaawansowanym”

14.00-17.00 DO WYBORU

1B/ Badanie publiczności “zrób to sam” CZ.II: Jak pozyskać informacje nt. tych, którzy do nas nie przychodzą?*
To warsztat dla Ciebie, jeśli chcesz dotrzeć do odbiorców, którzy jeszcze nie korzystają z oferty Twojej organizacji, nie wiesz dlaczego i nie wiesz jak ich pozyskać.
Dowiesz się jak samodzielnie i bezkosztowo przeprowadzić badanie publiczności nieposiadanej, poznasz przykłady narzędzi, które mogą być przydatne w praktyce oraz zobaczysz jak robią to inni.

* zarówno dla „początkujących”, jak i „zaawansowanych”

2/ Praca wewnątrz organizacji: efektywna współpraca z przedstawicielami innych działów*
m.in.
- jak nazywać i prezentować swoje interesy,
- jak skutecznie komunikować się w sytuacjach problemowych,
- jak wspólnie szukać rozwiązań

* Dla “zaawansowanych” i dla “początkujących”


Indywidualne konsultacje
Masz konkretny problem z publicznością np. “stara” odpływa, a nowej nie przybywa, nie wiesz jak przeprowadzić badanie publiczności, nie wiesz jak zabrać się do budowania strategii, a może wewnętrzna, komunikacja pomiędzy działam artystycznym a marketingiem i promocją nie działa? A może po prostu chcesz mieć możliwość o dopytanie, porozmawianie o audience development?

Przynieś problem ze sobą, a wspólnie podczas indywidualnych konsultacji postaramy się znaleźć jego rozwiązanie.

Jeżeli chcesz z nami porozmawiać, to bardzo prosimy o zaznaczenie tego w formularzu rejestracyjnym.
Indywidualne konsultacje będą prowadzone zarówno w czwartek, jak i w piątek.


Następne warsztaty odbędą się w Łodzi w dniach 15-16 grudnia 2013.
Źródło: Fundacja Impact

Dodaj artykuł do:
(dodano 29.11.13, autor: blackrose)
Tagi: Budowanie publiczności w praktyce, Lublin
KOMENTARZE:
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Logowanie
Po zalogowaniu będziesz mieć możliwośc dodawania swojej twórczości, newsów, recenzji, ogłoszeń, brać udział w konkursach, głosować, zbierać punkty... Zapraszamy!
REKLAMA
POLECAMY

NEWSLETTER

Pomóż nam rozwijać IRKĘ i zaprenumeruj nieinwazyjny (wysyłany raz w miesiącu) i bezpłatny e-magazyn.


Jeśli chcesz otrzymywać newsletter, zarejestruj się w IRCE i zaznacz opcję "Chcę otrzymywać newsletter" lub wyślij maila o temacie "NEWSLETTER" na adres: irka(at)irka.com.pl

UTWORY OSTATNIO DODANE
RECENZJE OSTATNIO DODANE
OGŁOSZENIA OSTATNIO DODANE
REKOMENDOWANE PREMIERY
1
Damiano David
2
Arkadiusz Jakubik
3
Eluveitie
4
Sting
5
Elton John & Brandi Carlile
6
Anita Lipnicka
7
The Waterboys
8
Bryan Ferry
9
Mela Koteluk
10
Turbo
1
Korek Bojanowski
2
Mara Tamkovich
3
Michel Hazanavicius
4
Céline Sallette
5
Christopher Landon
6
Neil Boyle, Kirk Hendry
7
Rungano Nyoni
8
Fabrice Du Welz
9
Michał Kondrat
10
Alonso Ruizpalacios
1
Alina Moś
2
Ilaria Lanzino
3
Sebastian Fabijański
4
Anna Kękuś
5
Łukasz Czuj
6
reż. Mariusz Treliński
7
Beth Henley / reż. Jarosław Tumidajski
8
Gabriela Zapolska
9
Marta Abramowicz / reż. Daria Kopiec
10
Opera Krakowska w Krakowie
REKLAMA
ZALINKUJ NAS
Wszelkie prawa zastrzeżone ©, irka.com.pl
grafika: irka.com.pl serwis wykonany przez Jassmedia