Drugie życie produktu

Young Talents Committed to konkurs dla kreatywnych ludzi zaangażowanych społecznie realizowany w ramach Konkursu Kampania Społeczna Roku. W konkursie mogą wziąć udział profesjonaliści i amatorzy, osoby indywidualne, firmy i instytucje. Celem konkursu YTC jest wyłonienie najciekawszych i najbardziej kreatywnych pomysłów na społeczny spot reklamowy o długości do 30’ lub plakat, wykonane za pomocą dowolnej techniki pt.: „Drugie życie produktu”.

„Drugie życie produktu" to inne spojrzenie na produkt – proces tworzenia, proces produkcji, fair trade, recycling, ponowne przetworzenie. Celem projektu powinno być jednak zwrócenie uwagi na istotę odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji.

Założenia formalne:
- Długość filmu – 30 sekund lub plakat w formacie JPG, PDF lub GIF
- Krótki opis insightu (2-3 zdania, z czego wynika pomysł i jakiego problemu dotyczy) oraz opis idei kreatywnej (2-3 zdania)
- Technika dowolna – zarówno filmu jak i plakatu
- Grupa docelowa, do której ma być skierowana reklama – młodzi ludzie w wieku 16-35 używający internetu

Inspiracją mogą stać się reklamy zamieszczone na www.kampaniespoleczne.pl oraz znajdujące się na portalu prezentacje specjalistów w dziedzinie reklamy i projektowania graficznego.

Zgłoszenia:
- Kreacje do Konkursu YTC można zgłaszad od 1 marca do 30 marca 2011 roku.
- Aby zgłosić pracę na Konkurs Young Talents Committed, należy się zalogować na stronie www.kampaniespoleczne.pl
- Więcej informacji w regulaminie konkursu

Nagrody:
Od 15 kwietnia do 15 maja kampanie są oceniane przez Jury
Dla zwycięzców przewidziane są atrakcyjne nagrody.

Jury:
Małgorzata Małochleb – Polska Zielona Sieć
Karolina Kulicka – Dyrektor Departamentu Edukacji Ekologicznej Ministerstwo Środowiska
Olga Figurska – Redaktor naczelna portalu Kampanie Społeczne
Magdalena Jeziorowska – Fundacja Komunikacji Społecznej
Łukasz Gruszczyński - Progressiva
Marcin Izdebski – PKO BP
Krzysztof Walasek - Marketing Manager Timberland
Wojciech Skulski - Community Steward Timberland

Najciekawsze i najbardziej kreatywne prace zostaną zaprezentowane podczas Gali Konkursu na Kampanię Społeczną Roku.

Organizator: Fundacja Komunikacji Społecznej

więcej: www.konkurs.kampaniespoleczne.pl/konkurs_ytc  

Dodaj artykuł do:
(dodano 17.03.11, autor: redakcja)
Tagi: kampanie społeczne
KOMENTARZE:
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Logowanie
Po zalogowaniu będziesz mieć możliwośc dodawania swojej twórczości, newsów, recenzji, ogłoszeń, brać udział w konkursach, głosować, zbierać punkty... Zapraszamy!
REKLAMA
POLECAMY

NEWSLETTER

Pomóż nam rozwijać IRKĘ i zaprenumeruj nieinwazyjny (wysyłany raz w miesiącu) i bezpłatny e-magazyn.


Jeśli chcesz otrzymywać newsletter, zarejestruj się w IRCE i zaznacz opcję "Chcę otrzymywać newsletter" lub wyślij maila o temacie "NEWSLETTER" na adres: irka(at)irka.com.pl

UTWORY OSTATNIO DODANE
RECENZJE OSTATNIO DODANE
OGŁOSZENIA OSTATNIO DODANE
REKOMENDOWANE PREMIERY
1
Damiano David
2
Arkadiusz Jakubik
3
Eluveitie
4
Sting
5
Elton John & Brandi Carlile
6
Anita Lipnicka
7
The Waterboys
8
Bryan Ferry
9
Mela Koteluk
10
Turbo
1
Korek Bojanowski
2
Mara Tamkovich
3
Michel Hazanavicius
4
Céline Sallette
5
Christopher Landon
6
Neil Boyle, Kirk Hendry
7
Rungano Nyoni
8
Fabrice Du Welz
9
Michał Kondrat
10
Alonso Ruizpalacios
1
Alina Moś
2
Ilaria Lanzino
3
Sebastian Fabijański
4
Anna Kękuś
5
Łukasz Czuj
6
reż. Mariusz Treliński
7
Beth Henley / reż. Jarosław Tumidajski
8
Gabriela Zapolska
9
Marta Abramowicz / reż. Daria Kopiec
10
Opera Krakowska w Krakowie
REKLAMA
ZALINKUJ NAS
Wszelkie prawa zastrzeżone ©, irka.com.pl
grafika: irka.com.pl serwis wykonany przez Jassmedia