Daniel Priestley
Wyprzedane Jak sprawić, by klienci ustawiali się do ciebie w kolejce
Data premiery: 26.09.25

Co sprawia, że niektóre firmy mają tylu klientów, że ci ustawiają się w kolejkach, podczas gdy inne nieustannie obniżają ceny, desperacko walcząc o jakiekolwiek zainteresowanie?

W książce Wyprzedane Daniel Priestley pokazuje, jak stworzyć strategię, dzięki której to klienci będą szukać ciebie – a nie odwrotnie.

Autor prezentuje podejście, które wykracza poza utarte schematy marketingowe. Zamiast kolejnych trików proponuje zmianę myślenia o tym, jak przyciągać, angażować i zatrzymywać klientów.

Z tej książki dowiesz się m.in., jak:

•    w praktyce zastosować Regułę 7-11-4 i zadbać o odpowiednią liczbę punktów styku z klientem

•    zbudować lojalną społeczność fanów twojej marki

•    organizować wydarzenia i premiery, które przyciągną uwagę i wzbudzą emocje

•    zwiększać liczbę płacących klientów, jednocześnie rezygnując z tych, którzy szukają tylko najniższej ceny

•    precyzyjnie targetować idealnych odbiorców, wykorzystując dane i nowoczesne narzędzia marketingowe

•    zachować konkurencyjność na dynamicznie zmieniającym się rynku

•    stworzyć własny zestaw zasad, który pozwoli ci czasem odmówić klientowi, wejść z nim w polemikę, a nawet sprawić, że to on będzie musiał poczekać na możliwość zakupu.

Wyprzedane to przewodnik pełen przykładów firm, które dzięki zawartej w nim strategii zyskały realną przewagę.

Jeśli masz dość walki cenowej i chcesz, by to klienci zabiegali o twoje produkty i usługi – ta książka jest dla ciebie.

Daniel Priestley  ̶  odnoszący sukcesy przedsiębiorca, zakładał i sprzedawał firmy w Australii, Singapurze i Wielkiej Brytanii. Jest współzałożycielem Dent Global, jednego z najlepszych na świecie akceleratorów biznesowych, który ma biura w Londynie, Sydney i Toronto. Każdego roku ponad pięciuset przedsiębiorców i liderów z całego świata uczestniczy w programach wspierających rozwój ich firm oferowanych przez Dent. Jest na liście dziesięciu najlepszych doradców biznesowych w Wielkiej Brytanii stworzonej przez Enterprise Nation i jednym z dwudziestu pięciu najlepszych przedsiębiorców w Londynie uhonorowanych w konkursie Smith & Williamson Power 100 Awards. Autor książek: Key Person of Influence, Entrepreneur Revolution i 24 Assets.

średnia ocena:
oceń utwór:
Dodaj artykuł do:
(dodano 25.09.25 autor: blackrose)
Dział literatura
Tagi: Daniel Priestley, Wyprzedane Jak sprawić, by klienci ustawiali się do ciebie w kolejce
KOMENTARZE:
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Logowanie
Po zalogowaniu będziesz mieć możliwośc dodawania swojej twórczości, newsów, recenzji, ogłoszeń, brać udział w konkursach, głosować, zbierać punkty... Zapraszamy!
REKLAMA
POLECAMY

NEWSLETTER

Pomóż nam rozwijać IRKĘ i zaprenumeruj nieinwazyjny (wysyłany raz w miesiącu) i bezpłatny e-magazyn.


Jeśli chcesz otrzymywać newsletter, zarejestruj się w IRCE i zaznacz opcję "Chcę otrzymywać newsletter" lub wyślij maila o temacie "NEWSLETTER" na adres: irka(at)irka.com.pl

UTWORY OSTATNIO DODANE
RECENZJE OSTATNIO DODANE
OGŁOSZENIA OSTATNIO DODANE
REKOMENDOWANE PREMIERY
1
Dan Trachtenberg
2
Sebastian Juszczyk
3
Wojciech Smarzowski
4
Agnieszka Holland
5
Radu Jude
6
Paweł Podolski
7
Michał Kwieciński
8
Maura Delpero
9
James Marquand
10
Błażej Hadro
1
Nick Trend
2
Alba Cardalda
3
Remigiusz Mróz
4
Sebastian Fitzek
5
Jacek Dehnel, Maryla Szymiczkowa, Piotr Tarczyński
6
Jakub Rutka
7
Penelope Ward
8
Elena Ferrante
9
Tokuro Nukui
10
Charlotte Link
1
Zyta Rudzka
2
Jacek Mikołajczyk
3
Natalia Korczakowska
4
Ewa Platt
5
Krzysztof Garbaczewski
6
Krzysztof Pastor
7
Richard Chappell
8
Paweł Miśkiewicz
9
Alina Moś
10
Ewa Platt
REKLAMA
ZALINKUJ NAS
Wszelkie prawa zastrzeżone ©, irka.com.pl
grafika: irka.com.pl serwis wykonany przez Jassmedia